Wejściówki
W piątek na teren Targów można wejść bez wejściówek, wyłącznie przez Wejście Północne, od strony ul. Bukowskiej lub bramą nr 5.
Wejściówki dla wystawców będą wydawane od piątku w Punkcie Info, Obsługi i Wystawców (PIWO).
Ponieważ sobotę Wejście Północne będzie otwarte dopiero od godz. 9.00, wystawcy (zarówno ci zmotoryzowani jak i poruszający się pieszo) powinni wejść przez bramę nr 5 – Każdy z wystawców otrzymał e-mailem wjazdówkę z kodem QR, którą należy okazać przy wejściu, a następnie udać się do Punktu Info (PIWO) po odbiór właściwych identyfikatorów /wejściówek.
UWAGA! Wejściówki wydajemy w pakiecie dla całego stoiska, po Państwa stronie leży rozdzielenie wejściówek między resztę obsługi.
Parking
Parkowanie na terenie Targów jest możliwe wyłącznie w wyznaczonej strefie – dojazd do niej jest zaznaczony na wjazdówce z kodem. W piątek możliwy jest wjazd samochodem na halę w celu rozładunku, natomiast w sobotę nie będzie już takiej opcji.
Montaż i demontaż
Montaż stoisk możliwy jest w następujących godzinach:
03.12.2021 (piątek) 9.00-19.30
04.12.2021 (sobota) 7:00-10:00
Demontaż w niedzielę 05.12.2021 między 19:00- 23:00. W szczególnych przypadkach możliwy jest demontaż w poniedziałek, po potwierdzeniu takiej opcji z Koordynatorem Wystawców.
Godziny otwarcia pawilonu
Hala wystawiennicza – godziny dla wystawców:
03.12.2021 (piątek) w godzinach od 9:00 do 19:30;
04.12.2021 (sobota) w godzinach od 7:00 do 22:00;
05.12.2021 (niedziela) w godzinach od 9:00 do 23:00.
W trakcie trwania Targu hala wystawiennicza będzie dostępna dla uczestników Targu:
04.12.2021 (sobota) w godzinach od 10.00 do 21.00;
05.12.2021 (niedziela) w godzinach od 10.00 do 19.00.
Wysyłka palet i paczek
Wszystkie przesyłki należy wysyłać z terminem doręczenia na 03.12.2021 na adres:
Pyrkonowy Targ Zimowy – Pawilon 5
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Głogowska 14
60-734 Poznań
Wystawca będzie zobowiązany opisać wszystkie paczki na druku, który jest dostępny pod adresem: https://pyrkon.pl/wp-content/uploads/2021/12/Etykieta-na-paczki.pdf
W ten sposób nie będzie problemu ze zidentyfikowaniem własnej przesyłki na miejscu. Przesyłki po imprezie należy odebrać do godziny 14.00 w poniedziałek 06.12.21 – prosimy pamiętać o zamówieniu kuriera!
Odbiór i zdanie stoiska
Po przybyciu na teren Targu w piątek, należy udać się do Punktu PIWO w pawilonie 5, gdzie otrzymacie Państwo wejściówki i podpisany egzemplarz umowy, następnie opiekun/ka wyda Państwu stoisko oraz wyposażenie (jeśli zostało zamówione) oraz podpisze protokół zdawczo-odbiorczy.
W sobotę wejściówki należy odebrać w specjalnej kasie w Holu Północnym, a następnie udać się do PIWa i odebrać umowę oraz stoisko.
Przed wyjazdem należy ponownie odwiedzić PIWO i zdać stoisko.