Przeskocz do treści Instagram Twitter Facebook Search Arrow right YouTube Sign In Sign Out Register User Print Arrow left
Strona Główna / Program Pyrkonu / Hybryda LARPa i Mafii - Opowieści z 13 Posterunku

Hybryda LARPa i Mafii - Opowieści z 13 Posterunku

Data
niedziela, 28 kwiecień 2019, 09:00
Czas trwania
2 godziny 50 minut
Miejsce
2.2 Larp
Bloki programowe
Strefa Fabularna - Larp
Opis
Gra stanowi połączenie mafii z larpem („mafiarp”), wykorzystująca mechanikę „Dethy” (duża część graczy posiada umiejętność skanowania - sprawdzania przynależności innych, ale tylko część „skanerów” otrzymuje prawidłowe wyniki). Gracze odgrywają role policjantów z trzech departamentów, poszukujących mafijnych „kretów” w swoich szeregach. Gra przebiega w naprzemiennych fazach „narad” i „służby”. Odpowiadają one w przybliżeniu znanym z mafii fazom „dnia” i „nocy”. W ramach każdej z „narad” gracze, siedząc w kole, decydują przez głosowanie, który gracz zostanie usunięty z Policji (i opuści grę). W czasie fazy „służby” gracze swobodnie poruszają się po pomieszczeniu i rozmawiają ze sobą, są również wzywani na rozmowę przez Inspektora (MG). Mogą również wykorzystywać specjalne zdolności swoich postaci. Skorumpowani policjanci przygotowują w tym czasie kompromitujące papiery na jedną, wybraną przez siebie osobę (opuszcza ona grę).
Prowadzący
Mateusz "Żeton1212" Jaworski, Jarosław "Jarema" Piotrowski