Przeskocz do treści Instagram Twitter Facebook Search Arrow right YouTube Sign In Sign Out Register User Print Arrow left
Strona Główna / Program Pyrkonu / LARP: Zdążyć przed południem

LARP: Zdążyć przed południem

Data
sobota, 27 kwiecień 2019, 10:00
Czas trwania
3 godziny 50 minut
Miejsce
3.1 Larp
Bloki programowe
Strefa Fabularna - Larp
Opis
W nocy dwaj książęta wypili zbyt wiele wina, poróżnili się i wyzwali wzajemnie na pojedynek. Mają walczyć w samo południe, a w zasadzie do tego czasu będą spać pijani jak bele. Tymczasem ich świty nerwowo poszukują wyjścia z tej sytuacji. Jeżeli następcy tronu stoczą ze sobą walkę, a nie dajcie bogi jeden wygra, oznacza to wojnę między krainami. To ostatnie, czego by ktokolwiek chciał w tych już i tak niespokojnych czasach. Jeśli jeden wyjedzie, nim drugi się obudzi, zostanie obwołany tchórzem. Wy jako członkowie świt obydwu arystokratów będziecie musieli coś zaplanować. Jest kilka koncepcji, jedna gorsza od drugiej. Nawet jeśli na którąś się zdecydujecie, czy możecie być pewni, że nie podsunął jej szpieg lub zdrajca? Do południa zostało niewiele czasu i trzeba będzie coś zadecydować, nim skacowani książęta się obudzą. Co jednak, jeżeli wybierzecie źle? Z drugiej strony: czy nawet najgorszy plan nie będzie lepszy od otwartej wojny.
Prowadzący
Marta "Tsu tsu" Chlebicka, Jakub "\'" Zapała
Nazwa grupy
Ekipa Dziedzictwa Imperium