Przeskocz do treści
Instagram Twitter Facebook Search Arrow right YouTube Sign In Sign Out Register User Print Arrow left Logo Date Slogan PL Slogan EN
Strona główna » Procedura zwrotu biletu

Procedura zwrotu biletu

Bilety wydrukowane przez Eventim: 

Prosimy o odesłanie biletów i paragonu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym na stronie:
https://www.eventim.pl/campaign/fileadmin/fm_pl/campaigns/ongoing/forms/downloads/formularz-zwrotu-lub-reklamacji.pdf 

W przypadku zagubienia paragonu, proszę dołączyć wypełnione oświadczenie zwrotu bez paragonu dostępne na stronie:
https://www.eventim.pl/campaign/fileadmin/fm_pl/campaigns/ongoing/forms/downloads/oswiadczenie-dot-zwrotu-lub-reklamacji-biletow-bez-paragonu.pdf 

Bilety proszę odesłać na adres (tylko Pocztą Polską):
EVENTIM Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 25
00-508 Warszawa 

Bilety wydrukowane samodzielnie (Ticketdirect):

Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu:
https://www.eventim.pl/campaign/fileadmin/fm_pl/campaigns/ongoing/forms/downloads/formularz-zwrotu-lub-reklamacji.pdf
Formularz należy odesłać na adres cc@eventim.pl.
W tym wypadku nie należy odsyłać biletów pocztą! 

Zwrot kwoty za bilety dokonany zostanie do 14 dni od daty odebrania przez nas przesyłki. 

Prosimy o podjęcie decyzji najpóźniej do 2.04.2020