Przeskocz do treści
Instagram Twitter Facebook Search Arrow right YouTube Sign In Sign Out Register User Print Arrow left Logo Date Slogan PL Slogan EN
Strona główna » Procedura zwrotu biletu

Procedura zwrotu biletu

Bilety wydrukowane przez Eventim: 

Prosimy o odesłanie biletów i paragonu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym na stronie:
https://www.eventim.pl/campaign/fileadmin/fm_pl/campaigns/ongoing/forms/downloads/formularz-zwrotu-lub-reklamacji.pdf 

W przypadku zagubienia paragonu, proszę dołączyć wypełnione oświadczenie zwrotu bez paragonu dostępne na stronie:
https://www.eventim.pl/campaign/fileadmin/fm_pl/campaigns/ongoing/forms/downloads/oswiadczenie-dot-zwrotu-lub-reklamacji-biletow-bez-paragonu.pdf 

Bilety proszę odesłać na adres (tylko Pocztą Polską):
EVENTIM Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 25
00-508 Warszawa 

Bilety wydrukowane samodzielnie (Ticketdirect):

Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu:
https://www.eventim.pl/campaign/fileadmin/fm_pl/campaigns/ongoing/forms/downloads/formularz-zwrotu-lub-reklamacji.pdf
Formularz należy odesłać na adres cc@eventim.pl.
W tym wypadku nie należy odsyłać biletów pocztą! 

Ze względu na panującą pandemię i wydłużenie realizacji zadań zwrot kwoty za bilety zostanie dokonany do 180* dni roboczych od daty odebrania przez Eventim przesyłki.

*na mocy: Ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych

Na zwroty biletów czekamy do 18.10.2020. Po tym terminie zwrot nie będzie już możliwy. Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowie support Eventim info@eventim.pl .