Zostań Wystawcą!
Formularz zgłoszeń na Pyrkon 2025r. pojawi się na stronie w 10 grudnia 2024r.
Numer telefonu dla wystawców: 507 653 441 (od wrześnie, poniedziałek-piątek w godz. 9.00-17.00)
Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z Regulaminem i Cennikiem
W formularzu należy uzupełnić swoje dane oraz zapotrzebowanie na stoisko. Przesłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z otrzymaniem stoiska.
Harmonogram zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmowane są w trzech turach, zgodnie z poniższym harmonogramem:
I tura zgłoszeń 10-31.12.2024
01-21.01.2025 – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.
Po dokonaniu rezerwacji skontaktuje się z Państwem opiekun wystawcy, który zajmie się ustaleniem dalszych warunków współpracy. Zgłoszenia wystawców, którzy trafią na listę rezerwowych, zostaną automatycznie przeniesione do drugiej tury zgłoszeń.
II tura zgłoszeń 01-21.01.2025
22.01-11.02.2025 – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.
Zgłoszenia wystawców, którzy trafią na listę rezerwowych, zostaną automatycznie przeniesione do trzeciej tury zgłoszeń.
III tura zgłoszeń 22.01-11.02.2025
12.02 – 05.03.2025 – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.
Rezerwacja miejsc
W zależności od wybranego typu stoiska, przewidujemy trzy sposoby rezerwacji miejsc:
- dla stoisk typu maxi: lokalizacja ustalana jest indywidualnie, zgodnie z preferencjami wystawcy
- dla stoisk typu standard: w dołączonym do formularza pliku zgłoszeniowym znajduje się mapa hali z wyznaczonymi sektorami. Z pól poniżej mapki należy wybrać trzy sektory zgodnie z preferencjami oraz zaznaczyć typ (w szeregu, narożne itd.) Na tej podstawie Organizator przyznaje Państwu miejsce. Informację o zarezerwowanym miejscu otrzymujecie Państwo od swojego Opiekuna.
- dla stoisk typu mini oraz tattoo&body art: Stoiska nie mają możliwości wyboru miejsca, zostaje ono wskazane przez Organizatora.
Opiekun wystawcy
W terminie wskazanym w harmonogramie skontaktuje się z Państwem Organizator/ka, który/a zostanie Państwa opiekunem – to z nim/nią należy uzgodnić wszystkie szczegóły dotyczące wielkości i umiejscowienia stoiska, jego ceny oraz wszystkie dodatkowe pomysły, którymi chcieliby Państwo wzbogacić swoje stoisko i nasz Festiwal. Do Opiekuna można kierować również wszelkie pytania dotyczące formalności czy uczestnictwa w Pyrkonie.
Wejściówki i przyjazd na Pyrkon
Przed Festiwalem wysyłamy Państwu wejściówki i wjazdówki pocztą, dzięki temu wystawcy nie muszą stać w kolejkach do kas. Kiedy otrzymujemy potwierdzenie odbioru, wejściówki są oznaczane w naszym systemie jako odebrane i opłacone. Na ich podstawie będą mogli Państwo wejść na teren Festiwalu, dlatego prosimy o zabranie ich ze sobą. Istnieje możliwość wjechania na teren Festiwalu samochodem dokładny opis działania wjazdówek będzie dostępny na stronie. Przed Festiwalem otrzymają Państwo od nas niezbędnik z wszystkimi najważniejszymi informacjami – godzinami otwarcia hali, mapkami i numerem kontaktowym do Punktu Obsługi Wystawców.
Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z Regulaminem i Cennikiem.