Festiwal Fantastyki 13-15.06.2025 Poznań
pl
Goście Kup bilet

Strona główna » Zostań Wystawcą!

Zostań Wystawcą!

Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z Regulaminem i Cennikiem

Poprawnie wypełniony formularz zwiększa szanse na otrzymanie miejsca na hali wystawców. Zachęcamy do zapoznania się z krótkim informatorem:

Kompendium wiedzy dot. formularza

Numer telefonu dla wystawców: 507 653 441 (poniedziałek-piątek w godz. 9.00-17.00) oraz email: [email protected]

W formularzu należy uzupełnić swoje dane oraz zapotrzebowanie na stoisko. Przesłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z otrzymaniem stoiska.

Harmonogram zgłoszeń

Zgłoszenia przyjmowane są w trzech turach, zgodnie z poniższym harmonogramem.

I tura zgłoszeń 10-31.12.2024
01-21.01.2025 – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.

Po dokonaniu rezerwacji skontaktuje się z Państwem opiekun wystawcy, który zajmie się ustaleniem dalszych warunków współpracy. Zgłoszenia wystawców, którzy trafią na listę rezerwowych, zostaną automatycznie przeniesione do drugiej tury zgłoszeń.

II tura zgłoszeń 01-21.01.2025
22.01-11.02.2025 – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.

Zgłoszenia wystawców, którzy trafią na listę rezerwowych, zostaną automatycznie przeniesione do trzeciej tury zgłoszeń.

III tura zgłoszeń od 22.01.2025

UWAGA! Ze względu na wyczerpanie się dostępnej powierzchni, zgłoszenia z III tury automatycznie będą trafiać na listę rezerwową. Skontaktujemy się z Państwem wyłącznie w przypadku, gdy któryś z wystawców zrezygnuje lub zostanie skreślony z listy, a na jego miejsce będziemy dobierać stoisko z listy rezerwowej.


Rezerwacja miejsc

W zależności od wybranego typu stoiska, przewidujemy trzy sposoby rezerwacji miejsc:

  1. dla stoisk typu maxi: lokalizacja ustalana jest indywidualnie, zgodnie z preferencjami wystawcy
  2. dla stoisk typu standard: w dołączonym do formularza pliku zgłoszeniowym znajduje się mapa hali z wyznaczonymi sektorami. Z pól poniżej mapki należy wybrać trzy sektory zgodnie z preferencjami oraz zaznaczyć typ (w szeregu, narożne itd.) Na tej podstawie Organizator przyznaje Państwu miejsce. Informację o zarezerwowanym miejscu otrzymujecie Państwo od swojego Opiekuna.
  3. dla stoisk typu mini oraz tattoo&body art: Stoiska nie mają możliwości wyboru miejsca, zostaje ono wskazane przez Organizatora.

Opiekun wystawcy

W terminie wskazanym w harmonogramie skontaktuje się z Państwem Organizator/ka, który/a zostanie Państwa opiekunem – to z nim/nią należy uzgodnić wszystkie szczegóły dotyczące wielkości i umiejscowienia stoiska, jego ceny oraz wszystkie dodatkowe pomysły, którymi chcieliby Państwo wzbogacić swoje stoisko i nasz Festiwal. Do Opiekuna można kierować również wszelkie pytania dotyczące formalności czy uczestnictwa w Pyrkonie.

Wejściówki i przyjazd na Pyrkon

Przed Festiwalem wysyłamy Państwu wejściówki i wjazdówki pocztą, dzięki temu wystawcy nie muszą stać w kolejkach do kas. Kiedy otrzymujemy potwierdzenie odbioru, wejściówki są oznaczane w naszym systemie jako odebrane i opłacone. Na ich podstawie będą mogli Państwo wejść na teren Festiwalu, dlatego prosimy o zabranie ich ze sobą. Istnieje możliwość wjechania na teren Festiwalu samochodem ­dokładny opis działania wjazdówek będzie dostępny na stronie. Przed Festiwalem otrzymają Państwo od nas niezbędnik z wszystkimi najważniejszymi informacjami – godzinami otwarcia hali, mapkami i numerem kontaktowym do Punktu Obsługi Wystawców.

Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z Regulaminem i Cennikiem.