Cyberpunkowy detektyw na tropie – Spotkanie z twórcami gry Gamedec
Jeśli ciekawiło Was kiedyś, jakie magiczne, czy też raczej elektroniczne i intelektualne komponenty są potrzebne podczas powstawania gry komputerowej, będziecie mieli okazję się o tym przekonać! Marcin Przybyłek, tworzący powieści science fiction, opowie Wam o tym, jak wygląda proces tworzenia gry komputerowej.
Marcin jest autorem sagi „Gamedec”, opisującej perypetie gamedeca Torkila Aymore’a, czyli tak zwanego „gierczanego detektywa”. Na podstawie sagi powstała adaptatywna gra cyberpunkowa RPG o tym samym tytule. Za pracę nad nią odpowiada firma Anshar Studios, a sam Marcin aktywnie uczestniczył w procesie jej tworzenia. W grze tej wcielasz się w postać detektywa, a Twoim zadaniem jest tropienie osób odpowiadających za zbrodnie popełnione w wirtualnym świecie. Czeka Cię zbieranie informacji od świadków i podejrzanych oraz coraz większe wgłębianie się w meandry prowadzonych śledztw. A co najlepsze, gra nieustannie dostosowuje się do Twoich wyborów!
Podczas panelu z Marcinem Przybyłkiem i Marcinem Rybińskim dowiecie się, jakie założenia towarzyszyły powstawaniu gry „Gamedeck”, a także w jaki sposób udało im się przenieść świat powstały na kartach powieści do świata wirtualnego. Twórcy opowiedzą o tym, jak wygląda proces powstawania detektywistycznej gry komputerowej od samej historii, przez tworzenie poszczególnych kryminalnych zagadek, aż po finalny efekt. Prawda, że brzmi bardzo ciekawie? W końcu nieczęsto mamy okazję się przekonać, co też siedzi w głowach artystów.
Pierwszą część spotkania zobaczycie TUTAJ już dzisiaj 19.10 o 18:00!
Druga i trzecia będzie na Was czekała jutro, 20.10 o 10:00 i 14:00!
Chcesz być na bieżąco z wszystkimi informacjami na temat Pyrkonu? Zapisz się do naszego newslettera!