Festiwal Fantastyki 14.06.2024 Poznań
pl
GościeGuests Kup bilet

Strona główna » Talia Kart Krewni Pyrkonu 2

Talia Kart Krewni Pyrkonu 2

Specjalnie dla Was, już drugi raz, w podziękowaniu za Wasz dar życia, wspólnie z ośmioma wydawcami gier, przygotowaliśmy drugą edycję unikalnej Talii Kart.

Otrzyma ją każda osoba, która na Pyrkonie i nie tylko, odda krew i/lub zarejestruje się jako potencjalny dawca szpiku.

TALIA KART KREWNI PYRKONU 2 zawiera 27 kart, w tym 25 kart grywalnych do 8 gier planszowych i 3 gier RPG.

Wydawcy i ich gry oraz karty, w kolejności alfabetycznej:


Archon Studio

Heroes of Might and Magic III: The Board Game (premiera w grudniu 2023!)

Heroes of Might & Magic III: The Board Game

We are going back to Erathia – are you coming? Subscribe for exclusive previews and Kickstarter launch notification of HOMM3 The Board Game!

Ilość kart: 3

Za przygotowanie kart odpowiadają:
Patryk Kubiak, Jakub S. Olekszyk, Krzysztof Porchowski Jr.

 

Opis/instrukcja użycia:

1 karta Artefaktu
1 karta Machiny Wojennej
1 karta Jednostki Neutralnej

Jeszcze przed premierą gry zyskaj 3 unikalne karty z pyrkonowymi motywami! Dzięki nim, poprzez dodanie do odpowiednich talii, będziesz mógł wzbogacić swoje doświadczenia w Erathii.


Awaken Realms + Rebel

Nemesis Lockdown

Nemesis

Komputer pokładowy informuje, że kilka systemów uległo krytycznej awarii, w związku z czym lot nie może być kontynuowany. Waszym zadaniem jest zlokalizowanie uszkodzeń, ich naprawa i bezpieczny powrót na Ziemię. Jest tylko jeden mały problem: jeden z członków załogi nie żyje.

Nemesis: Lockdown (edycja polska) (2022)

Czy w obliczu nadciągającego horroru zaufasz swoim towarzyszom?. Za każdym razem, gdy przykładam ucho do grudki czerwonej skały, słyszę jakieś odgłosy. Jądro Marsa rozbrzmiewa dźwiękami przepełnionymi głodem i…

Ilość kart: 5

Autor gry: Adam Kwapiński

Za przygotowanie kart odpowiadają:
Design, layout, 2D, DTP, tłumaczenie – Awaken Realms team.
Współpraca – Rebel.

Opis/instrukcja użycia:

Instrukcja znajduje się na kartach.

KARTA OSIĄGNIĘCIA

Podczas przygotowania gry dobierz 2 karty osiągnięć i połóż je odkryte obok planszy w zasięgu wszystkich graczy.

Pierwszy gracz, który spełni warunek opisany w górnej części karty osiągnięcia, zabiera tę kartę i umieszcza ją w swoim plecaku.

Dolna część opisuje efekt specjalny karty i jak z niego skorzystać.

Link do kart: [link]


Black Monk

Fabula Ultima

Fabula Ultima – Black Monk: gry fabularne (RPG)!

Gra inspirowana grami JRPG! Przygotujcie się na pełne epickich przygód i walk historie o odważnych bohaterach i przerażających złoczyńcach!

Ilość kart: 1

Za przygotowanie kart odpowiadają:
Antoni Wicke i Artiom Lorenc (pomysł na kartę), Moryo (ilustracja okładkowa Fabula Ultima), Marcin Bieliński (projekt i skład karty)

 

Opis/instrukcja użycia:

Odznaka poświęcenia (akcesorium): Na początku gry każdy członek drużyny otrzymuje +1 Punkt Sagi.

Ulepszenie: Odznaka zyskuje dodatkową moc, kiedy przeżyjecie razem swoją pierwszą przygodę. Użycie przedmiotu w trakcie sesji pozwala przywrócić 10 PZ. Punkty można rozdzielić pomiędzy członków drużyny.

Uwaga! Ulepszonej odznaki poświęcenia można użyć tylko raz na przygodę. Każdy członek drużyny może posiadać ten przedmiot.

Opowieści Baśniomistrza: Tajemnice Dziwnolasu

Gry paragrafowe | Black Monk – opowieść zaczyna się tutaj!

Gry paragrafowe ⚡ Wciel się w rolę bohatera opowieści i dokonuj wyborów, które wpłyną na losy Twojej postaci, fabuły oraz zakończenia ⚡ Dowiedz się więcej!

Ilość kart: 1

Za przygotowanie kart odpowiadają:
Dawid Kłaczyński i Patrycja Olchowy (pomysł na kartę), Martyna Starczewska (ilustracja nietoperza), Marcin Bieliński (projekt i skład karty)

 

Opis/instrukcja użycia:

Nietoperz Kropelka (towarzysz): Kropelka ma wielkie oczy, jedno oklapnięte uszko i całkowicie białe futerko. Uwielbia jagody i maliny – zawsze odwdzięczy się za nie wesołym pisknięciem.

Magiczna transfuzja: Postać gracza może poświęcić maksymalnie 3 punkty Zdrowia, aby wymienić je na taką samą ilość punktów Magii lub Szczęścia. Tej umiejętności można użyć raz na Przygodę.

Jeśli to Baśniomistrz posiada kartę Kropelki, przekazuje ją graczowi, który najszybciej odnajdzie Cmentarz/Jaskinię/Stare zamczysko. Jeżeli ten gracz posiada już Kropelkę, nie otrzymuje kolejnej. Otrzymuje ją kolejny gracz, który odkryje Obszar tego rodzaju.

Uwaga! Każdy gracz może mieć tylko jedną Kropelkę! Kropelki nie można stracić podczas rozgrywki.

Zew Cthulhu

Zew Cthulhu – Lovecraft – sklep Black Monk Games

Sklep Black Monk Games – Zew Cthulhu – odkrywaj niesamowite i przerażające historie! Zew Cthulhu to gra oparta na powieściach H.P. Lovecrafta. Sprawdź już teraz!

Ilość kart: 1

Za przygotowanie kart odpowiadają:
Artiom Lorenc i Daria Pilarczyk (pomysł na kartę), Loïc Muzy (ilustracja gwiezdnego wampira), Marcin Bieliński (projekt i skład karty)

 

Opis/instrukcja użycia:

Kieł gwiezdnego wampira (artefakt): Jeden z kłów przerażającego dziecka gwiazd. Nadal pulsuje plugawą magią i siłami witalnymi ofiar, które straciły życie jako posiłek wampira.

Zew Cthulhu: Nosząc przy sobie kieł, twój Badacz zyskuje +2 PW.

Pulp Cthulhu: Nosząc przy sobie kieł, twój Bohater zyskuje +5 PW.

Akcja specjalna: Oddaj krew! – Jeśli przekażesz kieł na stałe innemu Badaczowi/Bohaterowi, artefakt pozwala uleczyć u niego k8 PW. Dzięki świadomości pomocy twój Badacz/Bohater odzyskuje tyle samo Punktów Poczytalności, ile PW udało mu się uleczyć.

Uwaga! Każdy Badacz/Bohater może mieć przy sobie tylko jeden kieł!


Czacha Games

Black Rose Wars

Black Rose Wars

Informacja o ciasteczkach Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

Ilość kart: 1

Za przygotowanie karty odpowiada:
Czacha Games

 

Opis/instrukcja użycia:

Kartę „Czachonarium” możecie wtasować do kart Czarów Zapomnianych.
Karta działa jak każda inna karta pułapki.

Deep Madness

Deep Madness

Informacja o ciasteczkach Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

Ilość kart: 1

Za przygotowanie karty odpowiada:
Czacha Games

Opis/instrukcja użycia:

Kartę „Czachowitamina” możecie wtasować do kart Przeszukiwania.

Zagrana karta leczy wszystkie rany. Po zagraniu karta jest odrzucana.


FoxGames

Księga Czarów

School of Sorcery

Collect magical items & befriend wizards to gain influence in the School of Sorcery.

Ilość kart: 3

Za przygotowanie kart odpowiadają: FoxGames, Michał Kulasek
Autor: Steve Finn
Autor ilustracji: Piotr Sokołowski
Tłumaczenie kart na język polski: Kamila Wiatrzyk

Opis/instrukcja użycia:

Karty należy wtasować do talii kart.

KARMINOWY PŁASZCZ – zasady karty:

Karta magii z umiejętnością jednorazową. Raz w trakcie całej rozgrywki gracz posiadający kartę może usunąć 1 kryształ przeciwnika z portalu. Może to zrobić w dowolnym momencie.

KRWIOPIJCA – zasady karty:

Karta magii z umiejętnością natychmiastową. W momencie zdobycia karty gracz odkrywa wierzchnią kartę ze stosu. Jeżeli jest ona zielona, używa jej umiejętności. Następnie usuwa odkrytą kartę z gry.

KRWAWE ŹRÓDŁA – zasady karty:

Karta magii z umiejętnością natychmiastową. W momencie zdobycia karty gracz usuwa 1 kryształ przeciwnika z dowolnej lokacji.


Galakta

Waste Knights: Druga edycja i dodatek Za horyzont

Waste Knights: Druga edycja

Czy przetrwasz na pustkowiach Australii? Witajcie na Pustkowiu – zniszczonej Australii pełnej dzikich bestii, oszalałych konstruktów cybernetycznych,

Ilość kart: 2 + 1 karta wydawnictwa,

(premiera dodatku Za horyzont w wersji PL – czerwiec 2023)

Za przygotowanie kart odpowiada:
Marek Mydel

Za przygotowanie ilustracji odpowiada:
Agnieszka Sikora

 

Opis/instrukcja użycia:

Kartę pustkowi pt. KRWIOBUS należy wtasować podczas przygotowania gry do talii pustkowi autostrada/pustynia występującej w grze podstawowej Waste Knights: Druga edycja i używać zgodnie z opisem w instrukcji.

Kartę morza pt. ZAPACH KRWI należy wtasować podczas przygotowania gry do talii morza występującej w dodatku Za horyzont i używać zgodnie z opisem w instrukcji dodatku.

This War Of Mine: Gra Planszowa

This War of Mine: Gra planszowa

This War of Mine: Gra planszowa Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o

Ilość kart: 1+1 karta wydawnictwa,

Za przygotowanie kart odpowiada:
Marek Mydel

Za skład odpowiada:
Aleksandra Miszta-Mars

 

Opis/instrukcja użycia:

Kartę Przybyszów pt. Dawcy poszukiwani należy przed rozpoczęciem gry wtasować do talii Przybyszów i w razie dobrania używać zgodnie z opisem w jej tekście.


Portal Games

Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon

Ilość kart: 6
(minidodatek Jakub Wędrowycz: Honorowy Krwiopijca)

Za przygotowanie kart odpowiada:
Joanna Kijanka

Opis/instrukcja użycia:

Ten minidodatek wprowadza nową, tematyczną wersję Drakuli – Przywódcy znanego z gry podstawowej. W trakcie przygotowania do gry odłóż zwykłe karty Przywócy i Ataku Drakuli do pudełka, a zamiast nich użyj kart z tego dodatku. Pozostałe zasady nie ulegają zmianie.


Dziękujemy wszystkim wydawcom i osobom zaangażowanym w projekt i wydanie Talii.

Wyprodukowano w Polsce:
Fabryka Kart

Pomysł i koordynacja projektu:
Piotr Woś