Wystawa Kostiumów
Enrichto by Wasted Couture
Kostium Erichtho został specjalnie zaprojektowany na potrzeby sesji zdjęciowej ze znanym fotografem: Maksem Ławrynowiczem. Sesja jest elementem ogromnego projektu 10-tej części #ProjektKobiety pod nazwą: „Fabulosus Maleficis” czyli wiedźmy, czarodziejki i czarownice.
Premiera sesji zdjęciowej odbędzie we wrześniu w Warszawie. Wasted Couture stworzyło na potrzeby tego przedsięwzięcia sześć kompletów.
„Projekt Kobiety” to adoracja szeroko pojętej kobiecości. To uznanie kobiecego piękna i mówienie o nim językiem zrozumiałym dla wszystkich – językiem kultury. To opowieść o tym, co w kobietach prawdziwe w czasach, w których okazywanie wrażliwości i mówienie o emocjach stało się niemodne.
Postać Erichtho była inspirowana mroczną wiedźma ze starożytnego Rzymu.
W tym stroju pozowała Joanna Liszowska.
Komplet zaprojektowany był tak aby podkreślić walory aktorki. Kolor kostiumu również był dobrany do jej cery i koloru włosów. Strój jest mroczny, kobiecy i sensualny, oraz minimalistyczny. Kostium doskonale oddaje tajemniczy i złowieszczy charakter postaci, łącząc surowość z elementami starożytnej elegancji.
Podstawowa część stroju składa się z ciemnozielonej tzw infinity dress, która jest drapowana i wiązana wokół ciała. Krój tej sukienki daje niemalże nieskończoną ilość sposobów na wiązanie jej, stąd nazwa. Materiał jest marszczony w talii, co podkreśla sylwetkę, ale jednocześnie dodaje kostiumowi pewnej surowości. Sukienkę dopełniają chusty, które wykonane są z delikatnej siatki, która dodaje zwiewności, a jednocześnie tworzy wrażenie starej, zużytej szaty. Materiały są celowo podniszczone, co nadaje kostiumowi wrażenie wielowiekowej historii i tajemniczości. Różne warstwy i fałdy tkaniny tworzą efekt nieco chaotyczny, ale jednocześnie harmonijny. Strój dopełnia chusta na głowę, która opada na ramiona i otacza twarz, dodając całości aury tajemnicy. Element ten nadaje postaci Erichtho mistyczny wygląd, idealnie wpisujący się w wizerunek starożytnej Delfickiej wiedźmy.
Enchantress by Wasted Couture
Kostium inspirowany postacią Enchantress został specjalnie zaprojektowany na potrzeby sesji zdjęciowej ze znanym fotografem: Maksem Ławrynowiczem. Sesja jest elementem ogromnego projektu 10-tej części #ProjektKobiety pod nazwą: „Fabulosus Maleficis” czyli wiedźmy, czarodziejki i czarownice.
Premiera sesji zdjęciowej odbędzie we wrześniu w Warszawie. Wasted Couture stworzyło na potrzeby tego przedsięwzięcia sześć kompletów.
„Projekt Kobiety” to adoracja szeroko pojętej kobiecości. To uznanie kobiecego piękna i mówienie o nim językiem zrozumiałym dla wszystkich – językiem kultury. To opowieść o tym, co w kobietach prawdziwe w czasach, w których okazywanie wrażliwości i mówienie o emocjach stało się niemodne.
W tym stroju wystąpiła Emilia Dankwa (aktorka z serialu rodzinka.pl).
Zależało nam na tym aby nie wykonywać zbyt wyzywającego kostiumu dla młodziutkiej Emilii. Oryginalny kostium Enchantress z Suicide Squad był dużo bardziej wyzywający, a kostiumy z tej serii zdjęć nie miały być cosplayami. Dlatego ostatecznie zdecydowaliśmy się na cielisty, pobrudzony kombinezon z niewielką tiarą która miała przypominać rogi. Headdress koresponduje z naszyjnikiem i zdobieniami na kombinezonie. Strój został zaprojektowany w celu uchwycenia mrocznej i tajemniczej aury postaci ze świata DC. Kombinezon jest wykonany z cienkiego, beżowego materiału, który przylega do ciała, podkreślając sylwetkę. Materiał jest celowo zabrudzony, co nadaje mu surowości i tworzy efekt jakby był noszony przez wieki.
Tiara na głowie ma formę delikatnych rogów, co dodaje postaci demonicznego, ale zarazem majestatycznego wyglądu. Tiara koresponduje z masywnym naszyjnikiem, który zdobi szyję, tworząc harmonijną całość z innymi elementami stroju. Naszyjnik jest bogato zdobiony, co nadaje strojowi luksusowego i enigmatycznego charakteru.
Na kombinezonie znajdują się również różne zdobienia, które nawiązują do tiary i naszyjnika. Te detale dodają strojowi spójności. Długie, zwiewne elementy z czarnej tkaniny spływają z rękawów i ramion, dodając dynamiki i ruchu, co wprowadza wrażenie tajemniczości.
Strój doskonale łączy zmysłowość z mrokiem, tworząc efektowny, dramatyczny wygląd.
Chcesz wcielić się w tajemniczą postać Enchantress? Wszystkie elementy tego stroju są dostępne na sprzedaż. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem internetu lub na naszym stoisku sprzedażowym na Pyrkonie.
Lilith by Wasted Couture
Kostium Lilith został specjalnie zaprojektowany na potrzeby sesji zdjęciowej ze znanym fotografem: Maksem Ławrynowiczem. Sesja jest elementem ogromnego projektu 10-tej części #ProjektKobiety pod nazwą: „Fabulosus Maleficis” czyli wiedźmy, czarodziejki i czarownice.
Premiera sesji zdjęciowej odbędzie we wrześniu w Warszawie. Wasted Couture stworzyło na potrzeby tego przedsięwzięcia sześć kompletów.
„Projekt Kobiety” to adoracja szeroko pojętej kobiecości. To uznanie kobiecego piękna i mówienie o nim językiem zrozumiałym dla wszystkich – językiem kultury. To opowieść o tym, co w kobietach prawdziwe w czasach, w których okazywanie wrażliwości i mówienie o emocjach stało się niemodne.
Postać Lilith jest zmysłowa, mroczna, glamour. Kostium wykonany jest z pianki eva, który jest ucharakteryzowany na metal. W połączeniu z delikatnymi i przezroczystymi tkaninami, podkreśla kontrast między żeńską siłą i jednoczesną delikatnością. Zbroja jest ozdobiona miedzianą farbą a następnie miedzianymi płatkami, w szczelinach widać pocięte ciemnozielone cekiny. Detale te celowo nie rzucają się w oczy, tylko mogą zostać dostrzeżone kiedy się lepiej przyjrzysz. Element ten dodaje luksusowego sznytu i jednocześnie tajemniczości postaci. Delikatne, czarne tkaniny spływają z ramion i bioder, tworząc zwiewne, eteryczne wrażenie, które kontrastuje z ciężarem metalowych elementów. Przezroczystość tkanin dodaje całości zmysłowego charakteru, odsłaniając nogi i podkreślając sylwetkę.
Chcesz wcielić się w kobiecą postać Lilith? Wszystkie elementy tego stroju są dostępne na sprzedaż. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem internetu lub na naszym stoisku sprzedażowym na Pyrkonie.
Winifred Sanderson by Wasted Couture
Kostium inspirowany postacią Winifred Sanderson został specjalnie zaprojektowany na potrzeby sesji zdjęciowej ze znanym fotografem: Maksem Ławrynowiczem. Sesja jest elementem ogromnego projektu 10-tej części #ProjektKobiety pod nazwą: „Fabulosus Maleficis” czyli wiedźmy, czarodziejki i czarownice.
Premiera sesji zdjęciowej odbędzie we wrześniu w Warszawie. Wasted Couture stworzyło na potrzeby tego przedsięwzięcia sześć kompletów.
„Projekt Kobiety” to adoracja szeroko pojętej kobiecości. To uznanie kobiecego piękna i mówienie o nim językiem zrozumiałym dla wszystkich – językiem kultury. To opowieść o tym, co w kobietach prawdziwe w czasach, w których okazywanie wrażliwości i mówienie o emocjach stało się niemodne.
Ten strój został zaprojektowany z myślą o postaci Winifred Sanderson, łącząc mroczny styl z postapokaliptycznym wykończeniem. Efekt końcowy jest surowy, dramatyczny i pełen szczegółów, które nadają mu unikalny charakter. Strój jest luźną interpretacją postaci z filmu “Hocus Pocus”.
Górna część stroju składa się z ciemnej, ciężkiej marynarki ozdobionej licznymi detalami. Marynarka jest wykonana z materiałów celowo postarzałych i zabrudzonych, co nadaje jej autentyczności w postapokaliptycznym klimacie. Rękawy są szerokie i zakończone koronkowymi mankietami, które są postrzępione i poplamione, dodając wrażenia noszenia przez wiele lat w trudnych warunkach.
Pod marynarką widoczny jest ciemny gorset, który podkreśla talię i dodaje sylwetce wyrazistości. Gorset jest również ozdobiony licznymi detalami, które korespondują z resztą stroju.
Dolna część stroju składa się z wielowarstwowej, długiej spódnicy wykonanej z różnych materiałów, które są celowo podniszczone i zabrudzone. Spódnica jest pełna fałd i warstw, co nadaje jej objętości i dynamiki. Różnorodność tkanin i ich faktur tworzy wrażenie chaosu, które doskonale wpisuje się w postapokaliptyczną estetykę.
Całość dopełnia fryzura składająca się z dzikich, rozczochranych włosów z dredami, oplecionych sznurkami i koralikami, co dodaje postaci ekscentryczności.
Chcesz wcielić się w postapokaliptyczną wersję Winifred Sanderson? Wszystkie elementy tego stroju są dostępne na sprzedaż. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem internetu lub na naszym stoisku sprzedażowym na Pyrkonie.
Leviathan by Wasted Couture
Kostium Leviathan jest elementem kolekcji powstającej we współpracy Wasted Couture z projektantką Katarzyną Konieczką.
Katarzyna Konieczka jest jedną z najbardziej znanych na świecie projektantek mody awangardowej. W jej kostiumach wystąpiły takie gwiazdy jak Madonna, Lady Gaga, Jennifer Lopez, a także polskie gwiazdy Doda, Justyna Steczkowska, Maryla Rodowicz, Małgorzata Rozenek i członkowie zespołu Behemot, w tym roku ubrała także Marilyna Mansona. Kasia prywatnie jest mentorką marki Wasted Couture.
Strój ten jest mariażem dwóch styli: postapo i awangardy.
Leviathan to unikalny, mroczny strój męski, który łączy w sobie elementy postapokaliptyczne z barokową elegancją w stylu rokoko. Strój ten składa się z trzech kluczowych elementów: kiltu khaki, marszczonego kołnierza oraz męskiej uprzęży z łańcucha na klatkę piersiową oraz maski pełnotwarzowej. Całość tworzy efektowną, dramatyczną kompozycję, która przyciąga uwagę i wywołuje respekt.
Kilt jest wykonany z ciężkiej, wytrzymałej tkaniny w kolorze khaki, starannie postarzanej i miejscami poplamionej, co nadaje mu autentyczny, zniszczony wygląd. Materiał jest bogato zdobiony różnorodnymi łatkami, metalowymi nitami i łańcuchami, co tworzy wrażenie surowości i funkcjonalności. Kilt jest asymetryczny, co dodaje mu dynamiki i charakteru, idealnie wpisując się w postapokaliptyczną estetykę. Każdy detal, od szwów po ozdobne elementy, jest starannie zaplanowany, aby podkreślić surowy i bojowy wygląd stroju.
Kołnierz w stylu barokowym, inspirowany estetyką rokoko, jest wykonany w podobnym stylu co kilt, z postarzanego materiału khaki. Jest bogato marszczony i zdobiony, co dodaje całości elegancji i kontrastuje z surowością kiltu. Kołnierz jest duży i wyrazisty, tworząc efektowną ramę dla twarzy i dodając dramatyzmu całemu kompletowi. Jest to element, który łączy w sobie historyczną elegancję z postapokaliptycznym klimatem, tworząc unikalny, eklektyczny wygląd.
Uprząż wykonana z łańcucha. Oplata klatkę piersiową, dodając postaci wojowniczy, bojowy wygląd. Uprząż doskonale korespondue pomiędzy kiltem a kołnierzem. Jest to praktyczny, a jednocześnie ozdobny element, który podkreśla sylwetkę i dodaje strojowi agresywnego charakteru.
Maska postapokaliptyczna dopełniająca strój jest wykonana z materiałów imitujących zniszczony, zardzewiały metal. Charakteryzuje się masywną konstrukcją z dwoma dużymi filtrami po bokach i przewodami, które nadają jej surowy, industrialny wygląd. Centralny element maski przypomina filtr powietrza, a całość jest celowo postarzana, pokryta śladami rdzy i brudu.
Strój Leviathan łączy w sobie elementy surowości, zniszczenia i historycznej elegancji, tworząc niepowtarzalną estetykę, która przyciąga uwagę i wzbudza respekt. Każdy element stroju, od kiltu przez kołnierz po uprząż, jest zaprojektowany z myślą o maksymalnym efekcie wizualnym i funkcjonalnym. W tym stroju, mroczna, postapokaliptyczna moda spotyka się z barokową elegancją, tworząc wyjątkową, intrygującą kompozycję.
Chcesz wcielić się w mroczną postać Leviathana? Wszystkie elementy tego stroju są dostępne na sprzedaż. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem internetu lub na naszym stoisku sprzedażowym na Pyrkonie.
Morpheus by Wasted Couture
Kostium Morpheus jest elementem kolekcji powstającej we współpracy Wasted Couture z projektantką Katarzyną Konieczką.
Katarzyna Konieczka jest jedną z najbardziej znanych na świecie projektantek mody awangardowej. W jej kostiumach wystąpiły takie gwiazdy jak Madonna, Lady Gaga, Jennifer Lopez, a także polskie gwiazdy Doda, Justyna Steczkowska, Maryla Rodowicz, Małgorzata Rozenek i członkowie zespołu Behemot, w tym roku ubrała także Marilyna Mansona. Kasia prywatnie jest mentorką marki Wasted Couture.
Strój ten jest mariażem dwóch styli: postapo i awangardy.
Morpheus – unikalny strój męski, który składa się z czterech kluczowych elementów: kiltu, pełnotwarzowej maski, kuli na łańcuchu (tzw. morgensterna) oraz męskiej skórzanej uprzęży. Strój ten łączy w sobie estetykę mroczną, postapokaliptyczną i wojowniczą, tworząc jednocześnie efektowną i przerażającą całość. Inspiracją dla nas do stworzenia tego kompletu była sceniczna osobowość Nergala.
Kilt jest wykonany z ciężkiej, wytrzymałej tkaniny, starannie postarzanej i miejscami poplamionej, co nadaje mu autentycznego, zniszczonego wyglądu. Materiał jest bogato zdobiony różnorodnymi łatkami i metalowymi nitami, co tworzy wrażenie surowości i funkcjonalności. Kilt jest ozdobiony metalowymi łańcuchami oraz dodatkami, które podkreślają jego mroczny charakter. Każdy detal, od szwów po ozdobne elementy, jest starannie zaplanowany, aby podkreślić surowy i bojowy wygląd stroju.
Pełnotwarzowa maska jest centralnym punktem tego stroju. Wykonana z materiałów symulujących zniszczony metal, ma surowy, groźny wygląd. Na powierzchni maski widoczne są liczne pęknięcia, zadrapania i ślady rdzy, co nadaje jej realistyczny, przerażający wygląd. Maska jest ozdobiona metalowymi wentylami z dętek rowerowych oraz łańcuchy budowlane, które podkreślają jej wojowniczy charakter.
Trzecim elementem jest morgenstern – kula na łańcuchu, która dopełnia wojowniczy charakter stroju. Jest to symbol mocy i gotowości do walki, idealnie wpisujący się w postapokaliptyczną estetykę stroju. Rdzawa, zniszczona kula oraz ciężki łańcuch nadają całości agresywnego, niebezpiecznego wyglądu.
Ostatnim elementem kostiumu jest skórzana męska uprząż, która jest jednym z bardziej kultowych produktów Wasted Couture. Jest to jeden z naszych największych bestsellerów, sprzedałyśmy już dziesiątki kopii tego produktu.
Strój Morpheus łączy w sobie elementy surowości, zniszczenia i wojowniczości, tworząc niepowtarzalną estetykę, która przyciąga uwagę i wzbudza respekt. Każdy element stroju, od kiltu przez maskę po morgensterna, jest zaprojektowany z myślą o maksymalnym efekcie wizualnym.
Chcesz wcielić się w mroczną postać Morpheusa? Wszystkie elementy tego stroju są dostępne na sprzedaż. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem internetu lub na naszym stoisku sprzedażowym na Pyrkonie.
Alice Liddell – Alice:Madnes Returns (Misstiched Dress) by LinaSakura
Strój szmacianej lalki z naszywanymi ręcznie wstążkami, materiałem drukowanym z własnego wzoru, ręcznie klejoną koronką przy fartuchu i przerażającą maską lalki na kokardzie. Całość powstawała przez cztery miesiące pełne szycia, farbowania materiałów, naklejania pojedynczych perełek, naszywania skórzanych pasków na skórzane buty i wielkich pokładów waty upychanej do rękawów.
Alice Liddell – Alice:Madnes Returns (Steam Dress) by Shironi
Strój w stylu Steampunk. Baza wykonana z pasków bawegi i ekoskóry. Wykorzystane zostały dziurki kaletnicze, nity i klamerki. Wzory na fartuszku zostały wypalone, a wcześniej całość została wycieniowana farbami. Kokarda, to jeden z propowych elementów na stelażu z drewna, w którym ukryty jest zegar. Strój powstawał przez ok. 5 miesięcy, a czas ten był wypełniony szyciem, naszywaniem, farbowaniem, klejeniem, dziurkowaniem oraz wieloma innymi technikami.
Queen of Hearts – Alice:Madnes Returns by Ruki
Suknia królowej serc została wykonana głównie z czarnej bawegi i składa się z kilkunastu warstw podtrzymywanych przez stelaż wykonany z bawełny i drutu. Każda warstwa posiada rozmaitego rodzaju wzory wykonane z trzech różnych rodzajów foli flex. Korona została wykonana z pianki EVA w formie klasycznej oraz plastycznej, pokrytej sprejem i farbami, które nadały jej efekt starego złota. Cały strój powstał w cztery miesiące, które były przygodą pełną szycia, wycinania wzorów, klejenia i metrów materiałów, w których bez problemu można byłoby utonąć.
Siostra Sigmara by Ewa Bryniarska z Mi-Parti
Ave Sigmar !
Kostium powstał na potrzeby Larpów w uniwersum Warhammer Fantasy. Przedstawia on Siostrę Sigmara o imieniu Walpurga. Strój powstał z inspiracji artami oraz oficjalnymi rysunkami (są ich trzy!) z podręczników do RPG, a także figurek do Warhammer Fantasy Battle. Większa część stroju została wykonana ręcznymi technikami (część szycia, napisy, pikowania, aplikacje). Kostiumy do gier w terenie muszą być bardzo mobilne i zapewniać komfort przez kilka, a nawet kilkanaście godzin noszenia oraz poruszanie się w różnym terenie i w nieobliczalnych warunkach atmosferycznych. Powinny być dobrze dopasowane i kompatybilne z ruchem ciała. Szczególnie postacie walczące – dla bezpieczeństwa swojego oraz współgraczy. Taką właśnie postacią jest siostra Walpurga. Całość to moja wizja postaci o ostrym charakterze i specyficznym, dość ponurym poczuciu humoru.
Siostra Sigmara w wykonaniu projektantki kostiumów Ewy Bryniarskiej, jest projektem własnym. Strój został stworzony na podstawie jedynych trzech grafik, jakie pochodzą z oficjalnych źródeł. Z kilku zdobytych wzorów powstał jeden kostium, który zawiera odniesienia do każdego z nich, a zarazem w bardzo czytelny sposób odnosi się do uniwersum Warhammera. Kreatywne łączenie elementów i odniesienia do świata można znaleźć, np. w wykorzystaniu barw. Kolor czerwony, niebieski i złoty mają w świecie gry znaczenie kultowe, dotyczące Sigmara.
Zwróć uwagę! Na przeszywanicy znajdziesz malutkie nity z czaszkami, które również odnoszą się do Boga Imperatora.
Edward Elric – Fullmetal Alchemist by Kairi
Niektóre kostiumy wydają się proste, ale wcale takie nie są. Precyzyjne odwzorowanie ilustracji referencyjnej, to nie lada wyzwanie dla cosplayera. Wiemy, że wielkie zbroje i ogromne suknie robią zawsze wrażenie. Jednak postanowiliśmy pokazać Wam kostium teoretycznie skromniejszy, a za to bardzo precyzyjny i zgodny ze wzorem.
Jego twórczyni, Kairi, to cosplayerka rozpoznawalna na arenie międzynarodowej. Od piętnastu lat działa w świecie cosplayu. Regularnie uczestniczy w wydarzeniach kostiumowych jako gość oraz juror (w tym roku juroruje Maskaradę!), prowadzi inspirujące warsztaty i wykłady, dzieląc się swoją pasją.
Dlaczego robisz prostsze stroje, skoro można wielkie? Z wielu powodów. Dla wygody chodzenia po festiwalu, transportu, dopasowania do konkretnej, lubianej serii… Odpowiedzi może być wiele. Natomiast warto podkreślić, że dla Kairi ulubionym aspektem w cosplayu jest wcielanie się w postać. To odwzorowywanie zachowania bohatera, jego ruchu, a wreszcie planowanie fabuł do projektów scenicznych i filmowych jest jej forte. Bo owszem, istnieją cosplayowe musicale, a nawet cały konkurs wideo o randze światowej, World Cinematic Cosplay Summit! Zresztą, ten ostatni Kairi i Dorian (również nasz gość, juror konkursu na Projekt Własny) w tym roku wygrali.
Smolder – League of Legends by Shappi
Kostium Smoldera powstał na zlecenie firmy Riot Games, aby uczcić premierę tego bohatera w grze. Projekt był niezwykłym wyzwaniem, gdyż jego oryginalna forma to młody smoczek. Musiałam zaprojektować kostium, który oddawałby jego smoczą naturę — a jednocześnie opowiadałby historię smoczego młodziaka, który gorliwie zwiedza świat Summoner’s Rift. Mam nadzieję, że mi się to udało!
Zbroja i skrzydła wykonane zostały z termoplastycznej pianki EVA, elementy szyte powstały z wykorzystaniem materiału o nazwie scuba. Całość malowana jest farbami akrylowymi przy użyciu aerografu. W ogonie i skrzydłach możemy znaleźć stelaż z rurek PCV dla stabilności konstrukcji. Buty bez obcasów z wymodelowanymi łapami i pazurkami, które dopełniają iluzję smoczych łap.
Ekko – Arcane by Deleo
Proces tworzenia tego stroju był unikatowym doświadczeniem. Po pierwsze — przewodziła mną ta pewnego rodzaju dziecięca potrzeba posiadania najfajniejszej zabawki w sklepie. Odmowa nie wchodziła w grę (nie chcę przecież rozpłakać się i tarzać po podłodze we własnym mieszkaniu). Po drugie — jak zrobić realistycznie brudny strój bez faktycznego wrzucenia połowy rzeczy do piachu lub błota? Żaden mój poprzedni cosplay nie wymagał myślenia o tym, gdzie najczęściej osadza się rdza, jak brudne mogą być kolana kogoś pracującego, jako niedofinansowany wynalazca oraz jak realistycznie oddać efekt wytarcia brudnej dłoni o jasną koszulkę. Nawet nie będę wspominać o przeliczaniu potencjalnie brudnych siedzeń i późniejszej niechęci do podróży komunikacją miejską.
Detale oraz maska powstały z termoplastycznej pianki EVA, oraz zostały pomalowane farbami akrylowymi.
Senua – Hellblade by GoryKlouds
TUNIKA
Tunika została wykonana z dwóch materiałów — lnu i sztucznej skóry. Autorka wzór zrobiła, owijając się folią spożywczą, naklejając na to taśmę klejącą i rysując wzór. Mając gotowy wykrój, przeniosła go na materiał.
Całą kratę namalowała sama, używając do tego farb aktywowanych alkoholem, które normalnie używane są do charakteryzacji. Użyła ich, żeby uzyskać efekt “wlania się” w materiał.
Do wykończenia tuniki zostały użyte m.in. metalowe szczotki, papier ścierny, aerograf, opalarka, czy lutownica, a na koniec zrobione z pasty 3D – sztuczne błoto.
Guziki zostały zrobione z gliny, następnie były pokryte wikolem i pomalowane tak, żeby uzyskać efekt à la kamienia.
Na ramionach znajduje się futro, które przyczepiane jest do tuniki na zatrzaski. Futro było lekko farbowane aerografem, aby dodać mu lekko brązową, jak również siwą poświatę. W futrze znajduje się broszka zrobiona z pianki EVA, a wzory na niej zostały wypalone przy pomocy lutownicy.
Całość została zwikolowana, po czym pomalowana czarną i srebrną farbą akrylową. Na koniec wszystko zostało pocieniowane farbami akrylowymi i olejnymi.
SPODNIE
Spodnie zostały wykonane z wełny. W pasie i na nogawkach wszyte zostały ściągacze. Spodnie przybrudzono farbami olejnymi, bo inne wsiąkały w materiał i znikały. Na koniec spodnie zostały przybrudzone sztucznym błotem.
BUTY
Bazą butów były wciągane trampki. Wszystkie części zostały uszyte z lnu, po czym obwiązano je ciemniejszymi paskami skóry. Buty zostały pomalowane aerografem, po czym przybrudzone sztucznym błotem.
PASKI
Paski wykonane są ze sztucznej skóry tak, żeby nie było na nich widocznych szwów. Kółka na paskach wykonane są z worbli, dremelowane do gładkości. Z tego samego materiału został wykonany również zamek oraz zapięcie na pasku. Oba elementy zostały zwikolowane i pomalowane farbami akrylowymi. Pasek zapinany jest na rzepy.
GŁOWA
Głowa jest sztuczną czaszką, której została złamana szczęka. Czaszkę oklejono materiałem, a na koniec wycieniowano przy pomocy aerografu do farb olejnych.
LUSTRO
Środek lustra został wykonany z pianki EVA. Lustrzaną stronę uzyskano, dzięki kawałkowi miedzianej tektury. Przybrudzono ją, używając żelu 3d do obrazów oraz farb olejnych. Po drugiej stronie wypalono wzór lutownicą. Całość została pokryta wikolem i pomalowana farbami akrylowymi. Na koniec całość została pokryta warniszem.
MIECZ
Ostrze miecza wycięto z dwóch kawałków pianki EVA. Pomiędzy został wklejony kijek sosnowy dla usztywnienia. Całość została dremelowana, pokryta warstwami plastidipu oraz wikolu i zeszlifowana do odpowiedniego kształtu. Ostrze zostało pomalowane aerografem i wycieniowane czarną farbą olejną. Na koniec dodano trochę sztucznej krwi na ostrze.
Uchwyt i rękojeść miecza zostały zrobione z trzech elementów każde. Całość zdremelowano do potrzebnego kształtu, po czym (przy użyciu lutownicy) narysowano linie imitujące fakturę drewna. Ostatnim krokiem wykończeniowym było naklejenie kamieni ozdobnych.
Na końcu miecza jest element ozdobny przypominający smoki. Wykonała go z 2 kawałków pianki EVA. Całość pokryła wikolem, następnie pomalowała. Cała rękojeść jest przewiązana rzemykiem.
Pochwa na miecz i jej elementy są wykonane z pianki EVA 5m. Całość była zdremelowana i pokryta platidipem, po czym pomalowana farbami akrylowymi i olejnymi.
OPASKA
Opaska jest ze sztucznej skóry. Znajdują się na niej zdobienia, które wypalono lutownicą. Na dwóch zdobieniach dodane są ozdobne kamienie, na pozostałych czterech są metalowe ornamenty. Na środkowym elemencie znajduje się metalowa głowa ze wkomponowanymi kamieniami ozdobnymi. Wszystkie elementy są ze sobą połączone rzemykiem, całość jest wycieniowana farbami olejnymi. Do opaski są przyczepione dodatkowe rzemyki, luźne i zaplecione, które zawija się naokoło peruki.
PERUKA
Jako baza została użyta zwykła brązowa peruka. Dodane zostały do niej elementy z mocno zwiniętego włosia. Każdy dred na tej peruce był przez autorkę czesany, tapirowany, po czym zwijany. Dredy zaczepiła do peruki za pomocą szydełka. Stelaż pod kitkę zrobiła z worbli, drutu i ociepliny. Na peruce znajduje się dużo koralików, wszystkie zostały zrobione z gliny.
Zbroja Zinogre – Monster Hunter Iceborne by Innu
Strój został w całości wykonany z pianki EVA, wzmocnionej miejscami termoplastycznym materiałem – Worblą. Wszystkie wykroje, zarówno zbroi, jak i elementów takich jak kusza, zostały stworzone od zera na podstawie screenów z gry. Każda z łusek została wypalona w termoplastycznej piance za pomocą precyzyjnej lutownicy. Całość zbroi malowano aerografem za pomocą farb akrylowych i wykańczano pędzlami ręcznie w miejscach detali. Elementy imitujące metal wykończono za pomocą specjalnych, sypkich pigmentów oraz farb naśladujących rdzę. Odzwierciedla to zniszczenia wynikające z bitew i upływu czasu. W zbroi znajdują się dodatkowo elementy podświetlane za pomocą taśm LED.
Zbroja Daedric – Skyrim by Red Chaos
Pancerz daedryczny z gry Skyrim został stworzony w większości z termoplastycznego materiału o nazwie pianka EVA. Detale na elementach wykonano narzędziem do wypalania wzorów. Niektóre fragmenty są oklejone skórą. Rękawice zrobione są z termoplastyku — Worbli – jest to materiał twardszy i wytrzymalszy, niż pianka. W pancerz wmontowano czerwone światła LED. Dwuręczny miecz, który także zrobiony jest z pianki EVA, a metalowy pręt w środku sprawia, że broń się nie wygina. Wszystko pomalowano farbami akrylowymi.