Festiwal Fantastyki 13-15.06.2025 Poznań
Zaloguj się
pl
Goście Program Kup bilet

Strona główna » Talia Kart Krewni Pyrkonu

Talia Kart Krewni Pyrkonu

Pyrkon, Fantastyczne Miejsce Spotkań, Poznań, Krewni Pyrkonu, Oddawanie krwi, Honorowy Dawca Krwi

Specjalnie dla Was, w podziękowaniu za Wasz dar życia, wspólnie z dziesięcioma wydawcami gier, przygotowaliśmy unikalną Talię Kart. Otrzyma ją każda osoba, która na Pyrkonie odda krew i/lub zarejestruje się jako potencjalny dawca szpiku.
TALIA KART KREWNI PYRKONU zawiera 53 karty, w tym 44 karty grywalne do 10 gier planszowych i 1 gry RPG.

Wydawcy i ich gry oraz karty, w kolejności alfabetycznej

Awaken Realms, Nemesis

Czerwone logo "Awaken Realms", składające się z abstrakcyjnego, okrągłego symbolu po lewej stronie i nazwy firmy zapisanego ozdobną czcionką po prawej.

(premiera wersji PL – maj 2019)
6 kart + 1 karta z instrukcją,
Za przygotowanie kart odpowiadają: Adam Kwapiński, Michał Oracz, Paweł Samborski & Awaken Realms Dev Team
Tłumaczenie kart na język polski: Rebel

Opis/instrukcja użycia:
Kartę BADANIE KRWI należy dodać do talii kart akcji postaci.
BADANIE KRWI – zasady karty:
Raz w trakcie rozgrywki każdy z graczy może wykonać poniższą akcję. Jeśli znajdujesz się w zielonym pomieszczeniu, umieść 1 kartę Badania Krwi na wierzchu swojego stosu kart odrzuconych.

Black Monk, Zew Cthulhu

Logo "Black Monk" z czerwonym okręgiem, wewnątrz biała góra z napisem "BLACK", czerwony dół z napisem "MONK" oraz biała kostka do gry.

(premiera czerwiec 2019):
3 karty Bohaterów Niezależnych

Opis/instrukcja użycia:
Karty możesz użyć w trakcie swoich sesji w Zew Cthulhu!

CUBE Factory of Ideas, Nie Tej!

Czerwone logo "Cubz Factory of Ideas" składające się z nazwy "Cubz" nad trzema kwadratami. W kwadratach, od lewej: sylwetki dwóch osób, dwie osoby ściskające sobie dłonie oraz mózg. Pod kwadratami napis "FACTORY OF IDEAS".

3 karty + 1 karta z instrukcją

Opis/instrukcja użycia:
Poznanioki –
Mini dodatek. To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna będzie podstawowa wersja Nie tej!

W tym dodatku znajdziesz 3 karty z poznańskimi wersjami popularnych imion. Na każdej karcie umieściliśmy po 3 różne imiona. Na początku gry losowo rozdaj graczom dodatkowe trzy karty Poznanioki (dwie w grze na 3 osoby). Umieśćcie je odkryte przed sobą. Jeśli otrzymałeś kartę Poznanioki, spośród dostępnych imion wybierasz jedno i ogłaszasz je pozostałym graczom. Zostajesz Poznaniokiem! Od teraz, jeśli ktoś chce od ciebie dostać kartę, musi, żądając jej, wypowiedzieć to imię. Np. Wiechu dej mi kejtra, tej. Jeśli zapomni użyć imienia, nie tylko nie dostaje karty, której żądał (nawet jeśli ją masz, a nie musisz się do tego przyznawać), ale jeszcze oddaje ci jedną, losową kartę ze swojej ręki. W zamian przejmuje od ciebie kartę Poznanioki i sam zostaje Poznaniokiem. Wybiera inne (nieużywane dotąd) imię. Każda karta Poznanioki może więc być wykorzystana tylko trzy razy, a następnie odpada z gry. Jeśli przestałeś być Poznaniokiem, przejmujesz inicjatywę i zostajesz blubrającym.
Uwaga! Nie możesz mieć przed sobą więcej niż jednej karty Poznanioki! Jeśli miałaby do ciebie trafić druga lub trzecia karta, w zamian przekaż ją graczowi, który jeszcze karty nie posiada. Pozostałe zasady gry Nie tej! pozostają bez zmian!

Gindi, Zaklinacze

Czerwone logo firmy GINDI, składające się z abstrakcyjnego symbolu przypominającego dymek z zawijasem w kształcie litery "G" oraz napisu "GINDI" obok niego.

4 karty + 1 karta z instrukcją

Opis/instrukcja użycia:
Zaklinacze to gra przeznaczona dla 2-4 osób, w której wraz z innymi staniecie do walki o sławę podczas obrony wioski. Aby tego dokonać, będziecie łączyć przedmioty i zaklęcia w jeden potężny artefakt, który pozwoli wam pokonać potwory i zdobyć uznanie mieszkańców.
W tym pakiecie znajdziecie 4 smoki, które są alternatywnymi wersjami tych występujących w grze. Podczas gry możecie wykorzystać je jako zamienniki dla smoków z gry albo jako dodatkowe 4 smoki wmieszane w dowolną połowę talii przygód.

Go On Board,Valhalla

Czerwone logo "Go On Board" z białą rakietą.

5 kart zawierających instrukcję użycia
Za przygotowanie kart odpowiadają: Łukasz Woźniak (autor), Dawid Bartłomiejczyk (grafika i skład)

Opis/instrukcja użycia:
D A W C Y  K R W I
Na początku gry należy rozłożyć wszystkie 5 kart odkryte na stole. Gracz może zdobyć 1 z tych kart, gdy wysyła do Valhalli wojownika i na stole leży karta w kolorze tego wojownika. Wówczas gracz bierze tę kartę i wsuwa pod innego wojownika, który otrzymuje bonus siły.

  • Gracz może zdobyć 1 kartę po 1 walce. Najpierw wybiera ją zwycięzca, a potem ewentualnie przegrany.
  • Każdy wojownik może mieć maksymalnie 1 taką kartę.
  • Po odejściu wojownika karta „Dawcy” leżąca pod nim trafia odkryta na stół.

Into The Unknown, Slawia

Czerwony symbol graficzny przedstawiający stylizowaną figurę człowieka wewnątrz okręgu z wydłużonymi elementami na górze i na dole, nad napisem "INTO THE UNKNOWN".

5 kart + 1 karta z instrukcją

Opis/instrukcja użycia:
Ten dodatek wprowadza do gry po jednym nowym łowcy z rodów Niedźwiedzia, Sowy, Wilka, Jelenia i Dzika. Każda z tych postaci jest inna i uwypukla mocne strony swojego rodu.
Aby wprowadzić tych łowców do gry, gracze zastępują nową postacią łowcę odpowiadającej jej klasie.

Lacerta, Lutecja i Owocowe opowieści

Czerwone logo przedstawiające jaszczurkę i napis "LACERTA".

2 i 4 karty + 1 karta z instrukcją
Lutecja:
Za przygotowanie kart odpowiadają: Agata Syc (skład karty instrukcji), Dominika Matłosz (koordynacja), Ewa Kościk (grafika), Piotr Jagielski Turlnij.pl (pomysł na kartę Interesowny Wampirek),
Opis/instrukcja użycia:
Interesowny Wampirek: karta dostępna jedynie na końcu rozgrywki. Może ja kupić za 10 monet wyłącznie osoba z najmniejszą liczbą punktów. Jest warta 4 punkty zwycięstwa. Dodatkowo osobie, która ma najwięcej punktów zwycięstwa, zabiera: 2 punkty zwycięstwa, jeśli posiada ona 10 i więcej monet, 1 punkt zwycięstwa jeśli posiada mniej niż 10 monet.
Punkt krwiodawstwa: kartę wtasujcie na początku rozgrywki w talię miejsc. Kosztuje 3 monety. Jeśli na końcu gry posiadający tę kartę gracz nie ma wśród swoich zasobów piwa, zdobywa za nią 6 punktów zwycięstwa.
Owocowe opowieści:
Za przygotowanie kart odpowiadają: Agata Syc (skład karty instrukcji), Dominika Matłosz (koordynacja),
Opis/instrukcja użycia:
Truskawkowy komar: zastępuje kartę 55. Wszyscy gracze muszą oddać ci po 1 truskawce. Jeśli żaden inny gracz nie ma truskawki, nie dostajesz żadnych owoców. Masz pecha

Portal Games, Osadnicy: Narodziny Imperium

Czerwony kwadrat z zaokrąglonymi rogami, wewnątrz biały okrąg z wyciętym fragmentem, tworzącym kształt litery "C".

5 kart
Opis/instrukcja użycia:
Wtasuj w talię kart zwykłych.

Rebel, K2

Czerwone logo "rebel i wszystko gra" na białym tle.

5 kart + 1 karta z instrukcją + 2 karty wydawnictwa
Za przygotowanie kart odpowiada: Ina Młocicka (autorka ilustracji)

Opis/instrukcja użycia:
Zastąp karty poręczówek o wartości 1/3 kartami odpowiedniego koloru z zestawu Krewni Pyrkonu.

Wydawnictwo Muduko (dawniej Trefl Joker Line)Boss Monster

Oto kilka propozycji opisu alternatywnego dla obrazu logo Muduko, spełniające kryteria dostępności i WCAG 2.1:**Opcja 1 (krótka i zwięzła):**`alt="Logo Muduko: stylizowana litera 'M' przypominająca ptaka nad napisem 'muduko'."`**Opcja 2 (nieco bardziej szczegółowa):**`alt="Logo Muduko. Czerwona, zaokrąglona litera 'M' stylizowana na kształt ptaka, umieszczona nad czerwonym napisem 'muduko'."`**Wyjaśnienie wyboru:*** **Kluczowe elementy:** Opis identyfikuje kluczowe elementy logo: literę "M", jej stylizację na ptaka i napis "muduko".* **Kolor:** Wspomina o kolorze czerwonym, ponieważ jest on dominujący i istotny dla rozpoznawalności marki.* **Prostota i zwięzłość:** Opisy są krótkie i łatwe do zrozumienia dla użytkowników czytników ekranu.* **Bez zbędnych fraz:** Unika się zwrotów typu "obrazek przedstawia".* **Funkcjonalność:** Opis koncentruje się na przekazaniu informacji o marce i jej wizualnej tożsamości.**Kiedy wybrać którą opcję:*** **Opcja 1** jest idealna, jeśli priorytetem jest zwięzłość i przekazanie podstawowej informacji o logo.* **Opcja 2** jest lepsza, jeśli chcesz dostarczyć nieco więcej szczegółów, np. o kolorze i kształcie litery "M".Wybór konkretnej opcji zależy od kontekstu, w jakim obraz jest używany. Jeśli logo jest jedynym sposobem identyfikacji marki, warto użyć bardziej szczegółowego opisu. Jeśli logo towarzyszy opisowi tekstowemu, krótszy opis może być wystarczający.

2 karty + 1 karta z instrukcją
Za przygotowanie kart odpowiada: Wydawnictwo Muduko (dawniej Trefl Joker Line)

Opis/instrukcja użycia:
KKarty z alternatywną grafiką. Karty Żabcia i Klonos to propozycja alternatywnej ilustracji do kart z gry karcianej Boss Monster i dodatków. Możesz je zamieścić w odpowiednich taliach zamiast oryginałów lub używać jako dodatkowe karty urozmaicające rozgrywkę.

Dziękujemy wszystkim wydawcom i osobom zaangażowanym w projekt i wydanie Talii.

Talię prezentowali

Wyprodukowano w Polsce: Fabryka Kart

Pyrkon, Fantastyczne Miejsce Spotkań, Poznań, Krewni Pyrkonu, Oddawanie krwi, Honorowy Dawca Krwi

Pomysł i koordynacja projektu: Piotr Woś

Pyrkon, Fantastyczne Miejsce Spotkań, Poznań, Krewni Pyrkonu, Oddawanie krwi, Honorowy Dawca Krwi