Regulamin Akredytacji Medialnych
Festiwal Fantastyki Pyrkon, którego organizatorem jest Stowarzyszenie “Klub Fantastyki Druga Era”
- Podstawą wydania akredytacji dla mediów, upoważniającej do wejścia na teren Festiwalu w dniach 13-15.06.2025 r., jest aktywna praca w zawodzie, owocująca regularnymi publikacjami w prasie, telewizji, radiu lub internecie.
- Akredytacje mogą zostać przyznane także osobom aktywnie prowadzącym portale, kanały, blogi, strony internetowe, które tematyką związane są z profilem Festiwalu Fantastyki Pyrkon (gry komputerowe, gry planszowe, elektronika, technologie, kinematografia, literatura, itp.) i cieszą się dużą popularnością wśród potencjalnych zwiedzających Pyrkon.
- Organizator Festiwalu Fantastyki Pyrkon zastrzega sobie prawo do odmowy przyznania akredytacji bez podania przyczyn, ponadto zastrzega sobie prawo odmowy przyznania akredytacji w chwili, gdy wykazane medium nie jest zgodne z profilem wydarzenia, nie jest na bieżąco aktualizowane, bądź gdy napłynęło zbyt wiele zgłoszeń z jednej redakcji/kanału/konta.
- Akredytacje są bezpłatne.
- O sposobie odbioru akredytacji organizator poinformuje w osobnym mailu redakcje, które pozytywnie przejdą weryfikację.
- W trakcie wykonywania zadań dziennikarskich akredytacja musi być umieszczana przez jej posiadacza w miejscu widocznym dla służb porządkowych.
- Przyznanie akredytacji nie gwarantuje otrzymania zgody na fotografowanie/filmowanie konkretnych wydarzeń/koncertu/punktów programu itp. podczas Festiwalu. Zgody na rejestrację foto/video udzielić muszą twórcy poszczególnych punktów programu.
- Osoby spełniające wymagania Regulaminu i ubiegające się o akredytację prasową proszone są o uzupełnienie formularza akredytacyjnego dostępnego pod linkiem: https://pyrkon.pl/akredytacje-medialne.
- Osoby posiadające akredytację medialną, zobowiązane są do opublikowania informacji na temat Festiwalu Fantastyki Pyrkon w medium, z którym współpracują lub dla którego tworzą treści, tj. na stronie internetowej, kanale, blogu, w magazynie, programie telewizyjnym lub radiowym. Publikacja może opierać się na materiałach dostępnych na stronie www.pyrkon.pl, www.pyrkon.prowly.com lub na materiałach przesłanych przez organizatorów (teksty, bannery, zdjęcia) bądź stanowić autorską publikację redakcyjną.