Talia Kart Krewni Pyrkonu 2
Specjalnie dla Was, już drugi raz, w podziękowaniu za Wasz dar życia, wspólnie z ośmioma wydawcami gier, przygotowaliśmy drugą edycję unikalnej Talii Kart.
Otrzyma ją każda osoba, która na Pyrkonie i nie tylko, odda krew i/lub zarejestruje się jako potencjalny dawca szpiku.
TALIA KART KREWNI PYRKONU 2 zawiera 27 kart, w tym 25 kart grywalnych do 8 gier planszowych i 3 gier RPG.
Wydawcy i ich gry oraz karty, w kolejności alfabetycznej:
Archon Studio
Heroes of Might and Magic III: The Board Game (premiera w grudniu 2023!)
Ilość kart: 3
Za przygotowanie kart odpowiadają:
Patryk Kubiak, Jakub S. Olekszyk, Krzysztof Porchowski Jr.
Opis/instrukcja użycia:
1 karta Artefaktu
1 karta Machiny Wojennej
1 karta Jednostki Neutralnej
Jeszcze przed premierą gry zyskaj 3 unikalne karty z pyrkonowymi motywami! Dzięki nim, poprzez dodanie do odpowiednich talii, będziesz mógł wzbogacić swoje doświadczenia w Erathii.
Awaken Realms + Rebel
Nemesis Lockdown
Ilość kart: 5
Autor gry: Adam Kwapiński
Za przygotowanie kart odpowiadają:
Design, layout, 2D, DTP, tłumaczenie – Awaken Realms team.
Współpraca – Rebel.
Opis/instrukcja użycia:
Instrukcja znajduje się na kartach.
KARTA OSIĄGNIĘCIA
Podczas przygotowania gry dobierz 2 karty osiągnięć i połóż je odkryte obok planszy w zasięgu wszystkich graczy.
Pierwszy gracz, który spełni warunek opisany w górnej części karty osiągnięcia, zabiera tę kartę i umieszcza ją w swoim plecaku.
Dolna część opisuje efekt specjalny karty i jak z niego skorzystać.
Link do kart: [link]
Black Monk
Fabula Ultima
Ilość kart: 1
Za przygotowanie kart odpowiadają:
Antoni Wicke i Artiom Lorenc (pomysł na kartę), Moryo (ilustracja okładkowa Fabula Ultima), Marcin Bieliński (projekt i skład karty)
Opis/instrukcja użycia:
Odznaka poświęcenia (akcesorium): Na początku gry każdy członek drużyny otrzymuje +1 Punkt Sagi.
Ulepszenie: Odznaka zyskuje dodatkową moc, kiedy przeżyjecie razem swoją pierwszą przygodę. Użycie przedmiotu w trakcie sesji pozwala przywrócić 10 PZ. Punkty można rozdzielić pomiędzy członków drużyny.
Uwaga! Ulepszonej odznaki poświęcenia można użyć tylko raz na przygodę. Każdy członek drużyny może posiadać ten przedmiot.
Opowieści Baśniomistrza: Tajemnice Dziwnolasu
Ilość kart: 1
Za przygotowanie kart odpowiadają:
Dawid Kłaczyński i Patrycja Olchowy (pomysł na kartę), Martyna Starczewska (ilustracja nietoperza), Marcin Bieliński (projekt i skład karty)
Opis/instrukcja użycia:
Nietoperz Kropelka (towarzysz): Kropelka ma wielkie oczy, jedno oklapnięte uszko i całkowicie białe futerko. Uwielbia jagody i maliny – zawsze odwdzięczy się za nie wesołym pisknięciem.
Magiczna transfuzja: Postać gracza może poświęcić maksymalnie 3 punkty Zdrowia, aby wymienić je na taką samą ilość punktów Magii lub Szczęścia. Tej umiejętności można użyć raz na Przygodę.
Jeśli to Baśniomistrz posiada kartę Kropelki, przekazuje ją graczowi, który najszybciej odnajdzie Cmentarz/Jaskinię/Stare zamczysko. Jeżeli ten gracz posiada już Kropelkę, nie otrzymuje kolejnej. Otrzymuje ją kolejny gracz, który odkryje Obszar tego rodzaju.
Uwaga! Każdy gracz może mieć tylko jedną Kropelkę! Kropelki nie można stracić podczas rozgrywki.
Zew Cthulhu
Ilość kart: 1
Za przygotowanie kart odpowiadają:
Artiom Lorenc i Daria Pilarczyk (pomysł na kartę), Loïc Muzy (ilustracja gwiezdnego wampira), Marcin Bieliński (projekt i skład karty)
Opis/instrukcja użycia:
Kieł gwiezdnego wampira (artefakt): Jeden z kłów przerażającego dziecka gwiazd. Nadal pulsuje plugawą magią i siłami witalnymi ofiar, które straciły życie jako posiłek wampira.
Zew Cthulhu: Nosząc przy sobie kieł, twój Badacz zyskuje +2 PW.
Pulp Cthulhu: Nosząc przy sobie kieł, twój Bohater zyskuje +5 PW.
Akcja specjalna: Oddaj krew! – Jeśli przekażesz kieł na stałe innemu Badaczowi/Bohaterowi, artefakt pozwala uleczyć u niego k8 PW. Dzięki świadomości pomocy twój Badacz/Bohater odzyskuje tyle samo Punktów Poczytalności, ile PW udało mu się uleczyć.
Uwaga! Każdy Badacz/Bohater może mieć przy sobie tylko jeden kieł!
Czacha Games
Black Rose Wars
Ilość kart: 1
Za przygotowanie karty odpowiada:
Czacha Games
Opis/instrukcja użycia:
Kartę „Czachonarium” możecie wtasować do kart Czarów Zapomnianych.
Karta działa jak każda inna karta pułapki.
Deep Madness
Ilość kart: 1
Za przygotowanie karty odpowiada:
Czacha Games
Opis/instrukcja użycia:
Kartę „Czachowitamina” możecie wtasować do kart Przeszukiwania.
Zagrana karta leczy wszystkie rany. Po zagraniu karta jest odrzucana.
FoxGames
Księga Czarów
Ilość kart: 3
Za przygotowanie kart odpowiadają: FoxGames, Michał Kulasek
Autor: Steve Finn
Autor ilustracji: Piotr Sokołowski
Tłumaczenie kart na język polski: Kamila Wiatrzyk
Opis/instrukcja użycia:
Karty należy wtasować do talii kart.
KARMINOWY PŁASZCZ – zasady karty:
Karta magii z umiejętnością jednorazową. Raz w trakcie całej rozgrywki gracz posiadający kartę może usunąć 1 kryształ przeciwnika z portalu. Może to zrobić w dowolnym momencie.
KRWIOPIJCA – zasady karty:
Karta magii z umiejętnością natychmiastową. W momencie zdobycia karty gracz odkrywa wierzchnią kartę ze stosu. Jeżeli jest ona zielona, używa jej umiejętności. Następnie usuwa odkrytą kartę z gry.
KRWAWE ŹRÓDŁA – zasady karty:
Karta magii z umiejętnością natychmiastową. W momencie zdobycia karty gracz usuwa 1 kryształ przeciwnika z dowolnej lokacji.
Galakta
Waste Knights: Druga edycja i dodatek Za horyzont
Ilość kart: 2 + 1 karta wydawnictwa,
(premiera dodatku Za horyzont w wersji PL – czerwiec 2023)
Za przygotowanie kart odpowiada:
Marek Mydel
Za przygotowanie ilustracji odpowiada:
Agnieszka Sikora
Opis/instrukcja użycia:
Kartę pustkowi pt. KRWIOBUS należy wtasować podczas przygotowania gry do talii pustkowi autostrada/pustynia występującej w grze podstawowej Waste Knights: Druga edycja i używać zgodnie z opisem w instrukcji.
Kartę morza pt. ZAPACH KRWI należy wtasować podczas przygotowania gry do talii morza występującej w dodatku Za horyzont i używać zgodnie z opisem w instrukcji dodatku.
This War Of Mine: Gra Planszowa
Ilość kart: 1+1 karta wydawnictwa,
Za przygotowanie kart odpowiada:
Marek Mydel
Za skład odpowiada:
Aleksandra Miszta-Mars
Opis/instrukcja użycia:
Kartę Przybyszów pt. Dawcy poszukiwani należy przed rozpoczęciem gry wtasować do talii Przybyszów i w razie dobrania używać zgodnie z opisem w jej tekście.
Portal Games
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
Ilość kart: 6
(minidodatek Jakub Wędrowycz: Honorowy Krwiopijca)
Za przygotowanie kart odpowiada:
Joanna Kijanka
Opis/instrukcja użycia:
Ten minidodatek wprowadza nową, tematyczną wersję Drakuli – Przywódcy znanego z gry podstawowej. W trakcie przygotowania do gry odłóż zwykłe karty Przywócy i Ataku Drakuli do pudełka, a zamiast nich użyj kart z tego dodatku. Pozostałe zasady nie ulegają zmianie.
Dziękujemy wszystkim wydawcom i osobom zaangażowanym w projekt i wydanie Talii.
Wyprodukowano w Polsce:
Fabryka Kart
Pomysł i koordynacja projektu:
Piotr Woś