Zostań Wystawcą!
Formularz zgłoszeń wraz z cennikiem na Pyrkon 2025r. pojawi się na stronie w pierwszej połowie grudnia 2024r.
Numer telefonu dla wystawców: 507 653 441 (od wrześnie, poniedziałek-piątek w godz. 9.00-17.00)
Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z Regulaminem i Cennikiem
W formularzu należy uzupełnić swoje dane oraz zapotrzebowanie na stoisko. Przesłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z otrzymaniem stoiska.
Harmonogram zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmowane są w trzech turach, zgodnie z poniższym harmonogramem:
I tura zgłoszeń
………………….. – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.
Po dokonaniu rezerwacji skontaktuje się z Państwem opiekun wystawcy, który zajmie się ustaleniem dalszych warunków współpracy. Zgłoszenia wystawców, którzy trafią na listę rezerwowych, zostaną automatycznie przeniesione do drugiej tury zgłoszeń.
II tura zgłoszeń
…………………… – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.
Zgłoszenia wystawców, którzy trafią na listę rezerwowych, zostaną automatycznie przeniesione do trzeciej tury zgłoszeń.
III tura zgłoszeń
…………………… – rozpatrzenie zgłoszeń; poinformowanie wystawców o dokonanych rezerwacjach, miejscu na liście rezerwowych bądź odmowie.
Rezerwacja miejsc
W zależności od wybranego typu stoiska, przewidujemy dwa sposoby rezerwacji miejsc:
1) dla stoisk typu standard: w dołączonym do formularza pliku zgłoszeniowym znajduje się mapa hali z wyznaczonymi sektorami. Z pól poniżej mapki należy wybrać trzy sektory zgodnie z preferencjami oraz zaznaczyć typ (w szeregu, narożne itd.) Na tej podstawie Koordynator Pionu przyznaje Państwu miejsce. Informację o zarezerwowanym miejscu otrzymujecie Państwo od swojego opiekuna wystawcy.
2) dla stoisk typu mini oraz tattoo: Stoiska typu mini i tattoo nie mają możliwości wyboru miejsca, zostaje ono wskazane przez Koordynatora Pionu.
Rezerwacja miejsca uzgodniona z Organizatorem jest ważna 30 dni, jeżeli w tym okresie nie zostanie podpisana umowa między Wystawcą a Pyrkonem, rezerwacja wygasa.
Opiekun wystawcy
W terminie wskazanym w harmonogramie skontaktuje się z Państwem Organizator/ka, który/a zostanie Państwa opiekunem – to z nim/nią należy uzgodnić wszystkie szczegóły dotyczące wielkości i umiejscowienia stoiska, jego ceny oraz wszystkie dodatkowe pomysły, którymi chcieliby Państwo wzbogacić swoje stoisko i nasz Festiwal. Do Opiekuna można kierować również wszelkie pytania dotyczące formalności czy uczestnictwa w Pyrkonie.
Wejściówki i przyjazd na Pyrkon
Przed Festiwalem wysyłamy Państwu wejściówki pocztą, dzięki temu wystawcy nie muszą stać w kolejkach do kas. Kiedy otrzymujemy potwierdzenie odbioru, wejściówki są oznaczane w naszym systemie jako odebrane i opłacone. Na ich podstawie będą mogli Państwo wejść na teren Festiwalu, dlatego prosimy o zabranie ich ze sobą. Istnieje możliwość wjechania na teren Festiwalu samochodem dokładny opis działania wjazdówek będzie dostępny na stronie. Przed Festiwalem otrzymają Państwo od nas niezbędnik z wszystkimi najważniejszymi informacjami – godzinami otwarcia hali, mapkami i numerem kontaktowym do Punktu Obsługi Wystawców.
Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z Regulaminem i Cennikiem.